Agile Servicemanagement met Scrum in de praktijk
Op weg naar een gezonde balans tussen de dynamiek van het ontwikkelen en de stabiliteit van het beheren van de informatie-voorziening
boodschap.
Titel | Agile Service Management met Scrum in de praktijk |
Subtitel | Op weg naar een gezonde balans tussen de dynamiek van het ontwikkelen en de stabiliteit van het beheren van de informatievoorziening |
Auteur | Bart de Best |
Pagina’s | 224 |
ISBN13 | 978 90 71501 845 |
Druk | 1e |
Publicatie | dec 2015 |
Uitgever | Leonon Media |
Verkoop | Contacteer dbmetrics |
Werkboek | / |
In een onderzoek bij tien organisaties zijn deze risico’s voorgelegd en is gevraagd hoe zij met deze risico’s zijn omgegaan. Tevens is onderzocht welke Agile aspecten worden toegepast en in het bijzonder die van Scrum of Kanban. Tot slot is door elke organi-satie een volwassenheidsassessment uitgevoerd voor zowel het Agile ontwikkelproces als het change management proces.
Dit boek is het rapport over het onderzoek naar de samenwerking van Agile software ontwikkeling en beheerprocessen in de praktijk.
De doelgroep van dit boek omvat alle partijen die betrokken zijn bij de toepassing van Agile software ontwikkeling en die graag eens willen weten hoe collega’s deze cruciale interface voor een succesvolle serviceverlening hebben vormgegeven.
In dit boek is tevens van elke organisatie een korte beschrijving gegeven over de wijze waarop het Agile ontwikkelproces is vormgegeven.